Exista cativa diferentiatori intre afiliatii care se bucura de castiguri mari si cei care acumuleaza comisioane putine. Pe langa calitatea platformei de afiliere, a produselor si serviciilor din magazinul vizat, strategia pe care afiliatii o folosesc si gradul de personalizare a promovarii lor au foarte mult de-a face cu castigurile obtinute.
Pe langa functionalitatile puse la dispozitie in cadrul platformei Profitshare, va puteti folosi de o multitudine de alte tool-uri disponibile online pentru a obtine performante mai bune in afiliere si a acomoda obiectivele din strategia aleasa de voi.
Dintre toate acestea va recomandam sa incepeti cu 5 tool-uri esentiale, pe care le folosim si noi, si care nu ar trebui sa lipseasca din arsenalul unui afiliat de succes.
Un instrument puternic, dezvoltat de cei de la Google si folosit la scala larga de catre website-uri importante este Google Analytics. Acest tool permite analiza felului in care vizitatorii ajung in website-ul vostru, a manierei in care este utilizat si poate oferi informatii despre cum ii puteti determina pe acestia sa se intoarca. Este ca si cum puteti vedea o harta a unei vizite: ce l-a adus pe vizitator in website, odata ajuns acolo unde a navigat si cum a interactionat cu acesta, ce fel de vizitator este el. Toate aceste date sunt agregate astfel incat sa puteti trasa concluzii cu privire la imbunatatiri pe care le puteti aduce website-ului si continutului publicat. Ca afiliat, aceste informatii sunt extrem de importante pentru a afla traseul unei conversii. Daca ati plasat un widget sau un link de afiliere intr-o pagina care nu este accesata de vizitatori, cu ajutorul Google Analytics veti putea afla unde se afla problema si o veti putea corecta. Acest tool este disponibil gratuit si veti gasi documentatie si instructiuni complete pentru setarea lui in website-ul vostru.
Google Trends este si el gratuit si nu sunt necesare instalari sau setari pentru a-l putea folosi. Acest instrument este util pentru a observa care sunt cei mai cautati termeni dintr-o anumita perioada si zona. Se pot analiza si tendintele in cautari pentru unul sau mai multi termeni din trecut pentru a estima felul in care acestia se vor cauta intr-o perioada similara din viitor. Cautarile din Google, reflectate in Google Trends, ofera posibilitatea de a estima cererea din partea utilizatorilor de internet pentru anumite produse, astfel incat veti putea veni cu recomandarile potrivite in afiliere la momentul oportun. Apoi va veti putea bucura de mai multe conversii si mai multi bani in contul de afiliat.
3. Google Calendar
GoogleCalendar vine in ajutor pentru planificarile pe care le aveti de facut in activitatea de afiliere. Daca, folosind Google Trends, ati putut sa aflati ca in curand se va ivi o crestere mare in cautarile pentru gradinarit si bricolaj, de exemplu, veti putea planifica o strategie pentru a promova produsele relevante in afiliere folosind Google Calendar. Sau poate vreti sa participati la un eveniment sau o expozitie pe care o veti relata pe blogul vostru folosit in afiliere. Informatiile din online se schimba si actualizeaza in mod dinamic, iar un tool care va ajuta sa va mentineti activitatea organizata este intotdeauna binevenit. Google Calendar functioneaza ca o agenda electronica disponibila simultan pe PC, laptop, tableta si smartphone fiind usor de folosit si eficient.
4. Broken link check
Daca folositi link-uri in activitatea de afiliere, sau daca aveti un website sau un blog, in care mai mult ca sigur integrati link-uri catre diverse resurse sau pagini web, ar trebui sa va asigurati ca toate trimiterile pe care le faceti sunt functionale si directioneaza acolo unde se asteapta vizitatorul. Link-urile care nu directioneaza corect va afecteaza credibilitatea si pot scadea numarul de conversii obtinut. Un tool online, gratuit care ajuta la depistarea link-urilor nefunctionale este Broken Link Check. Acest tool se foloseste usor si realizeaza o scanare a tuturor link-urilor dintr-un website introdus, dupa care le reda pe cele nefunctionale sub forma de lista.
5. Talkwalker alerts
Talkwalker alertseste un tool care ajuta la urmarirea in timp real a aparitiilor online pentru anumiti termeni. Acesta trimite cate o alerta pe e-mail de fiecare data cand un anumit cuvant de interes este publicat online. Puteti folosi Talkwalker pentru a urmari felul in care este preluat un nou material sau articol publicat de voi si puteti monitoriza aparitiile online ale website-ului sau ale brand-ului personal – pentru cei mai egocentrici 😉
Noi am testat tool-urile de mai sus si suntem multumiti de felul in care functioneaza. Va recomandam sa le folositi si voi in afiliere si sa cautati in permanenta noi modalitati de a va organiza activitatea pentru a castiga cat mai multe comisioane.